Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 Allergy op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

L*******@l****** 21-01-2024
Geschreven voor: Miele Complete C3 Allergy

Uitstekende stofzuiger. Lang snoer wat erg fijn is kom er helemaal mee tot aan de zolder..de stofzuiger zuigt alles moeiteloos op binnen no time is ons huisje weer lekker schoon.
Echt san aanrader wij zijn er erg blij mee.

g********@l****** 07-08-2023

Miele C3 allergy

Geschreven voor: Miele Complete C3 Allergy

Eerder hebben we twee andere (goed bekende merken) stofzuigers gehad, waar ik niet tevreden over was. Nu wilden we een stofzuiger die aan alle eisen moest voldoen en die vonden we! De Miele complete C3 allergy. Ik was best kritisch, maar na de eerste keer gebruik enorm enthousiast. Verbazingwekkend wat er in de stofzak zat, terwijl ik daarvoor met onze ‘oude’ had gezogen om te kijken of er verschil zou zijn. Het is een zeer krachtig apparaat en ligt door de ergonomische greep fijn in de hand. De extra borstels makkelijk bij de hand omdat ze in het apparaat zitten. De stang is makkelijk in hoogte verstelbaar en het kleine meubel borsteltje zit geïntegreerd in de stang. Pluspunt is ook het lange snoer en de beloofde 12 meter actieradius (dat is het werkelijke zuig bereik incl stofzuiger, slang, steel en snoer) En niet te vergeten, hij zuigt alles in één keer op, zonder dat je meerdere keren over zand of kruimels heen hoeft. Miele heeft veel verschillende modellen, wat de keuze niet makkelijk maakte. Maar als je echt een goede stofzuiger zoekt, raad ik deze aan. Onze ervaring is qua vloer gebaseerd op laagpolig tapijt, een pvc vloer en tegels en tevens hebben we een hond en te maken met allergieën.

a*******@h********** 20-07-2023

Top Miele Stofzuiger

Geschreven voor: Miele Complete C3 Allergy

Geweldige prestaties en betrouwbaarheid: Miele Stofzuiger overtreft alle verwachtingen!

Ik ben sinds kort een trotse eigenaar van de Miele stofzuiger, en ik kan met volle overtuiging zeggen dat dit absoluut de beste stofzuiger is die ik ooit heb gehad. Vanaf het moment dat ik de doos opende, was ik onder de indruk van de kwaliteit en het vakmanschap van dit apparaat.

Wat me echt heeft verbaasd, is het geavanceerde filtratiesysteem van de Miele stofzuiger. Ik heb last van allergieën, maar dankzij het HEPA-filter van dit apparaat worden allergenen, stofdeeltjes en andere microscopische vervuilers effectief vastgehouden, waardoor de luchtkwaliteit in mijn huis merkbaar verbeterd is.

Ik ben een zeer tevreden klant en raad dit apparaat ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar kwaliteit en effectiviteit in een stofzuiger.

h********@c******** 14-05-2023

Super stofzuiger

Nadat ik een nieuwe stofzuiger nodig had ben ik weer voor een miele c3 gegaan
Wat een super stofzuiger is dat. Lang snoer zodat ik door het hele huis kan . Anti allergie zakken erbij. Extra lange slang en twee borstels.
Wat ben ik blij met deze stofzuiger. Je kan hem op verschillende standen zetten en hij zuigt fantastisch.
Op vloerbedekking en laminaat. Mocht hij ooit stuk gaan .koop ik gelijk weer een nieuwe miele stofzuiger.
Ik raad hem zeker aan.

Pluspunten

• Lange slang
  • Lang snoer
  • Regelbaar zuigkracht
  • Anti allergie stofzakken